Be yourself


skjorta, topshop. kofta, bikbok. converse


Hallåå. Idag har jag varit med maja i skolan och träffat endel av hennes polare. Nu sitter jag vid datorn och Maja spelar gitarr och sjunger, jag ryser... Ikväll ska jag få träffa mer av hennes vänner och majas pojkvän. Ha en bra kväll!

HEJHEJHEJ

HEEEJ! Sitter hos majsen nu. Hon dushar och jag chillar, snacka om att jag kommer att däcka fort idag eller?!?!?! Imorgon ska jag med henne till skolan, hehe. VI HÖRS!


Norrtälje



Hej där. Har packat det sista och sätt på ett satc avsnitt, men nu är det dags för sängen. Känner verkligen hur ögonlocken bara vill trilla ner, men först lite läsning ur ''14 år till salu''. En bok jag verkligen kan tipsa om, hemsk men oerhört spännande och intressant. Men nu ska jag inte sitta här och babbla. Imorgon går ju bussen mot MAJA. Förstår ni hur kul det ska bli? Saknar ju röven av mig. Kommer nog inte bli så mycket bloggning men lite hör ni nog av mig.

Och juste, jag hade fått en kommentar om att jag bara tar webcam bilder numera. Och ja det gör jag men nej min systemkamera är inte död eller kidnappad. Den är faktiskt fylld med bilder men jag orkar aldrig ta tag i något. Men jag ska bättra mig för jag förstår er verkligen att ni kan sitta och sucka åt mina fina grimaser i cammen...


the Olympic Games

GUUUUULD! De är helt otroligt ju!!! Sverige gör det igen. FYRA GULD av ÅTTA medaljer. Ibland är man bra stolt att man är svensk alltså!

Totally


TJENA! Sitter här helt totalt slut efter att spenderat natten med ett gäng kompisar och är precist hemkommen från två omgångar laser game. Känner verkligen hur dushen lockar, mitt hår är ingen bra lukt för näsan ljust nu hehe.. Efter dushen måste jag börja packa för imorgon åker jag till MAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAA!

Heartbeat


Godmorgon (?). Snart kommer dessa två flickor hem till mig, vi ska röra ihop lite käk och sen blir det full rulle hela dagen med laser game och snölekande. Vi hörs nog i eftermiddag.
Kärlek

Nothing feels right when i'm not with you


Hej svej. Sitter här mitt i natten och funderar bestämt på att lägga mig, har blivit ett par sena kvällar i rad nu och fler lär de bli hos Maja. Så bäst att jag vilar upp mig lite hehe. Snabba cash var bra förresten, förvånad att det var mycket från boken som inte var med men annars var den riktigt bra för att vara svensk liksom. Äsh sängen va de, vi höres!
Kärlek

Rings


Jag är faktiskt sugen på att beställa hem några ringar för jag har verkligen inga snygga. Och ringar som är så enkla accesoarer, och för de mesta billiga. Ja vi får se om de dimper ner några i min brevlåda någon dag, då ska de helst vara någon av dom ovanför. Eller vad tycker ni?

BIO


Kommer ni ihåg den här gammla bilden? Jag älskade verkligen den, särskilt att jag var så brun.


Nu är de biotaaajm så måste kila, men vi hörs nog inatt när jag kommer hem.
Kärlek

De här inlägget skulle publiserats innan jag stack på bio men de verkade ju inte bli så! Jag måste klicka på publicera två gånger för att de väl ska göra de, någon annan på blogg.se som känner igen sig?

Muffin


HEEEEEEEEEJ. Kom nyss hem från en match, förlust men mot ett bra lag så inga sura miner. Det var någon som hade frågat vilka sporter jag höll på med. Och det är innebandy och friidrott, men på sista tiden har det mest blivit innebandy som ni kanske märkt?

Ikväll blir det bion ''snabba cash'', ser fram imot detta! Se ya.

Underbara älskade



Jag saknar dig varje dag.

Lördag


Världen sämsta kvalite men skulle bara visa att jag sitter i Johans tröja och myser. Han är i Norge den korven och vi kommer inte att ses på över en vecka, hur ska detta gå? Nu ska jag krama min farfar. Vi hörs
Kärlek

It's like a story of love


photos: emma hultin

Hej där! Ska precis sticka till match i Karlshamn nu, om de blir någon. Lite snöigt var de ja, men jag är taggad som fan så jag hoppar innerligt! Ha en bra fredag, ciao!

Morning


Farfarströja från zara och kilklackar från dinsko, måste rusa!

When get what you want but not what you need



- mina converse lär aldrig bli sådär vita igen.

- jag måste fortsätta plugga när jag kommer hem från träningen, vilket blir efter 22.00

- jag har ont i magen

+ imorgon är det fredag och sen lov! kan inte bli mycket bättre

+ mamma har bakat bullar hihi

+ jag har för en gång skull en hel del med pengar, fast kommer väl inte finnas så mycket kvar efter att jag varit hos maja..

+ ska snart iväg och träna med mina fina lagkamrater

- jag måste rusa!

Sad Emma..


Efter en lång skoldag kände jag att jag var värd en stor chokladkaka..


Smaskens!


Men även den tog slut..



Och då såg jag de!!!

Syslöjdsläxan.... Så nu sitter jag med de i någon timme. Inte kul alls



Tú amiga


God kväll vänner. Har kollat på OS med mamma en stund nu men tror att jag ska börja göra med redo för sängen nu. Men innan de, skulle jag vilja tipsa om min söta lilla vän Nellys blogg. Hon har tappat lusten lite men jag tänkte att med lite söta kommentarer så kommer hon nog igång igen. Hon är en av mina bästa vänner och är absolut bäst på att få en på bra humör. Och hon är den absolut vildaste, galnaste och fjolligaste jag vet också, men de är de som jag älskar hos henne. Så klicka in er HÄR på momangen!

Ps. Har ni märkt att jag är beroende av vår webcamera eller? heheh..

...



Ja eftersom jag inte har så mycket mer att säga eller visa så kör vi en liten sån här. Here we go!

1. Jag funderar på att bli journalist i framtiden. I och för sig har jag väldigt många olika framtidsplaner, men journalist är alltid något som har legat i tankarna. Jag har alltid älskar att skriva så vi får se hur långt den passionen räcker.

2. Jag bokade biljetter till Maja ikväll, längtar såååååååååååhär mycket efter henne! Och ni som inte vet vem Maja är: enmaja.blogg.se. Vi lärde känna varandra genom våra bloggar för ungefär 2,5 år sedan. Och vi träffades första gången för 1,5 års sedan.

3. Jag tror seriöst att det spökar hos mig. Något mystiskt andligt över mitt hus är de i alla fall, inte läskigt eller så. Men lite obehagligt om man är ensam hemma. Eller som när jag hade två kompisar över natten här, båda två tyckte att dom hörde någon gå på övervåning, men klockan var halv 3 på natten och de var ingen annan uppe. Lite scary...

4. Jag säger pommes fritt, och de är många som har reagerat på det. Vad är de för konstigt med att säga de? Vad ska jag säga istället liksom, pomfritzzz eller?

5. Jag har en rosa hamster som heter kurt... not har inget mer att skriva tjooofräs

Tävling hos Kenza

Hallå! Jag är med och tävlar på Kenzas blogg (http://kenzas.seom att vinna en bärbar dator + mobil bredband. Här har vi min motivering.

För det första, vem vill inte ha en splirrans ny bärbar dator, och till de få ett mobilt bredband? Det skulle underlätta så mycket eftersom den datorn jag har nu, och har haft i ett X år nu, är för stor och FÖR seg! I tangentbordet ligger det matrester, hårdisken är proppfull och skärmen ska vi inte ens tala om. Det är alldeles för dåliga färger och ljus för att jag ska kunna redigera en riktigt bra bild på photoshop, vilket jag självklart vill! Så Kenza, för att jag ska slippa bli utskrattad av både vänner och pojkvän för att min dator är brutalt seg, låt mig vinna!


Say whats on your'e mind


Nådon klädsel någon dag i november kanske?

TJENARE. Sitter och steker i soffan, eller inte. Johan gick nyss hem och nu ska jag nog ta och göra mig en semla, sen blir de badet tror jag. Är helt slut idag efter två prov och en redovisning så blir bara slapp hela kvällen. Jag känner att jag måste börja ta lite mer bilder, men väntar bara på att snön ska försvinna. Men får väl ut och klicka av några bilder någon dag. Nähe semla va de, ciao!

RÖV



Ja röv var ordet. Dagen har gått både upp och ner.. inte okej alls. Och röv på bilderna men min kamera är urladdad, och jag kännde att de var fööör länge sedan jag visade en dagens. Munkjackan är i alla fall från stadiu, och skjortan från monki. Nu måste jag sätta mig med ett ton läxor för imorgon har vi två prov, en redovisning och läxförhör....... så om ni hör av mig mer, vet ni att jag ligger begravd under mina spanskaböcker.
Kärlek

Dear god...



ge mig sommar.


plugg...


TJaaa. nu ska jag ta min latte och sätta mig och plugga matte. Har helt tjockt med läxor denna veckan, men sen så. Ett välförtjänat lov. Men nu dör datorn vilken sekund som helst.
Kärlek

jag älskar dig


jag älskar hur du höjer ögonbrynen när våra blickar möts. jag älskar hur du luktar. jag älskar dina lena armar. jag älskar din musik. jag älskar dina söta sms. jag älskar hur du skrattar. jag älskar hur tar min hand när vi ser på film. jag älskar när du pussar mig i pannan. jag älskar ditt rufsiga hår. jag älskar att du går med på att se sex and the city. jag älskar hur du flinar åt mig när jag är trög. jag älskar att somna i din famn. jag älskar dig johan andersson


Valetine's Day


Glad alla hjärtans dag till er allihopa! Jag bjuder på en rosa bild med en liten touch av fjortisvarning. Men men, hur ska ni fira dagen? Jag ska snart iväg för att fika och gå på bio med min älskling.
extra Kärlek


Turn the lights off


Min fina korv längst till höger fyllde år i torsdag, så grattis på dig gumman!


I gotta feeling, that tonights gonna be a good night..
Ja och med de säger jag hej svej för nu sticker jag till Evelina. Ha en bra kväll!


För en lång lång tid


Hej mina vänner, kommer ni ihåg den här gamla bilden? Smal som sticka var jag, glad att dom dagarna är ganska så förbi nu. Men oj det var ju inte alls det här jag skulle prata om.

Jag fick en kommentar angående inlägget under och personen där var ganska upprörd lät det som. Klart jag tycker att de är jätte kul att blogga, det är ju därför jag fortsätter. Men hur mycket roligare är det inte om man får respons? Det är ju en självklarhet. Men förstås så kan jag inte tvinga er till något, men ni vet hur glad jag blir. Och ni får ju något tillbaka. En gladare emma = en aktivare emma. Så är det.

Nu ska jag läsa lite espaaanool sen blir det duschen, och vi hörs nog efter det.
Kärlek

VISA ER

Det är typ ingen som kommenterar mig blogg längre? Okej jag vet att jag inte har varit världens roligaste och aktivaste på sistone, men lite respons kan jag väl få? Jag ser ju att ni är här och kollar, men ändå så kan inte en ända människa slänga in en kommentar. Självklart så svarar jag. Men tycker inte ni att det är ganska logiskt att det är roligare att blogga om folk kommenterar? Och om ingen kommenterar som i det här fallet, så känner ju inte jag att det är så kul att blogga. Och på det sätter får ingen av oss ut någonting. Så om ni kommenterar lite, så ska jag blogga mera? Eller?

Pancakes


Hallå! Nationella idag kändes mycket bra, så jag känner mig ganska lugn. Hur gick det för er? Nu måste jag proppa i mig pannkakor och sedan vidare till möte och träning. Vi hörs kanske innan de!
Kärlek

Nighty


Bara lite cypern nu innan läggdags, för att jag saknar värmen sååååhäääääär mycket. Imorgon är de nationella, taggaaaa...
Godnatt

18.41


Himla fina bilder inte sant? Fick min födelsedags present av min pojkvän idag, ett jätte fint halsband med en liten hjärtan balock i silver. Syns kanske lite på bilden, blev väldigt glad i alla fall. Nu måste ja tyvärr plugga spanska.. Vi hörs!

MY SWEET SIXTEEN


Hej coolingar. Nu är jag 16 år, känns lite sjukt faktiskt. Får visa er vad jag fick någon dag framöver. Nu ska jag spela guuuura, se yaa!

Och tack så hemskt mycket till alla er som har grattat mig idag!

Black ballons


Bilder från i våras


Hallå där. Håller just nu på att sprätta upp sömmarna i en kavaj så att jag kan plocka ut axelvaddarna, får se hur de blir. Om si så där 40 minutos kommer släkten för att fira lilla mig. Ja för jag fyller faktiskt 16 år redan imorgon. Vi ses!


LA GUITARRA



Min älskling nr 2

Melodifestivalen

HAHA är de någon mer än jag som sitter hemma och garvar åt melodifestivalen, dom är fan pinsamma hela högen. Eller inte Salem Al Fakir, men resten skäms jag fan över, ush nu byter jag kanal!

Energy


Nu är de fredagsmys.... äntligen! Känner att den här helgen sitter perfekt, den förra blev ju ganska hektiskt, så de ska bli skönt att bara vara hemma och dega. Ikväll ska jag träffa tre fina flickor för att spendera natten med dom, inte så tokigt. Och jo, de var någon som ville se mina nya glasögon. De kommer nog någon bild, någon gång..
CIAO

GLASSES

SHUUU, jag har köpt nya glasögon, gillar dom starkt! Nu så tänkte jag däcka framför ett avsnitt av satc. See yaa

FEBRUARI


Hej på er! Åh jag vet att jag har uppdaterat så jäkla dåligt på sistone, men ska försöka ändra på det, verkligen. Just nu står jag i köket och väntar på att en smarrig kladdkaka ska bli klar, sen måste jag hoppa in i dushen och tillslut plugga lite tills det bliir dags för finalen av PARADISE HOTEL. Jag är taggad som fasen, jackie & patrik ska ta hem de här.
PUSS

RSS 2.0