För en lång lång tid


Hej mina vänner, kommer ni ihåg den här gamla bilden? Smal som sticka var jag, glad att dom dagarna är ganska så förbi nu. Men oj det var ju inte alls det här jag skulle prata om.

Jag fick en kommentar angående inlägget under och personen där var ganska upprörd lät det som. Klart jag tycker att de är jätte kul att blogga, det är ju därför jag fortsätter. Men hur mycket roligare är det inte om man får respons? Det är ju en självklarhet. Men förstås så kan jag inte tvinga er till något, men ni vet hur glad jag blir. Och ni får ju något tillbaka. En gladare emma = en aktivare emma. Så är det.

Nu ska jag läsa lite espaaanool sen blir det duschen, och vi hörs nog efter det.
Kärlek

Kommentarer
Postat av: evelina

emma, du ser exakt likadan ut nu.. haha

2010-02-13 @ 17:13:57
Postat av: frassefrus

damn, jadu. smala tider! :O

2010-02-13 @ 17:53:48
Postat av: sanna

hade du ätstörningar eller?

2010-02-13 @ 18:59:25
Postat av: Frida!

sicken skönhet! så vill ja med se ut nångång =) den tänker ja låna i sommar. PUSSSSSSSSSS

2010-02-14 @ 23:11:05
URL: http://fridahultin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jesus vad du är fin Emma!

2010-02-15 @ 21:28:47
URL: http://amandaochjulias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0