Trysil


1. Max in daa buss
2. Minisimon..
3. Julia och Adam i liften.

Första dagen i backen har varit kanon, åkte snowboard för första gången i mitt liv och det gick faktiskt bättre än jag trodde. Nu ska jag duscha. Vi hörs!

BYE BYE


Ja imorgon, eller idag om vi ska räkna sommartid, så åker jag med 35 personer till från min skola till Trysil för att åka skidor och för första gången i mitt liv åka snowboard. Ska bli riktigt grymt! Kommer kunna blogga där i från så vi hörs nog!

ni och era vänner och era familjer har funnits i mina tankar hela dagen. vila i frid!


Jönköping

Hej på er! sitter på ett fik i jönköping med lite nya grejer i påsarna. Jag är här uppe för att min bror spelar cup. Förresten så har jag glömt att att berätta att jag ska till till Trysil imorgon. Men vi hörs senare ikväll!

ME LIKE



asos.com

Visst är dom hur söta som helst? Vill ha en i varje färg..

HAAAAAAAJAAA


TJAA! Kom nyss hem från stan och nu ska jag rusa iväg på boxning, någonting pappa har fixat så vi får väl se hur det går. Bara för idag då så de är inte värsta kursen. Vi hörs senare, önska mig lycka till!

It's killing me


Godkväll. Idag har mitt humör varit en riktigt tunnelbana och nu orkar jag inget mer än att säga godnatt. Vädret idag har i alla fall varit gudomligt och jag har klippt mig.. fast det syns inte.
Kärlek

Happy hour


Tjenaremors! Nu har ääääntligen min laddare kommit och jag kan börja använda min älskade kamera igen. Men så lätt gick det inte på momangen.. när jag laddat klart batteri och skulle börja fota så står det att kortet är låst. Vilket jag aldrig varit med om innan och jag försökte fixa det på datorn men det funkade inte så jag blev djupt deprimerad och satte mig framför datorn med godis. Jag skrev ett desperat inlägg på facebook för att kanske få ett svar, och det fick jag. Det var en ''spak'' på kortet som var inställt på ''lock''. Så NU är det fixat. Trodde seriöst att jag skulle få punga ut 500 kronor på ett nytt minneskort, vilket inte gjorde mig gladare. Så tack gode gud för facebook och omtänksamma människor!!

Ah nu vet jag inte om ni orkade läsa det där men annars har väl dagen vart sådär. Jag gick hem från skolan efter lunch för kände mig inte alls kry. Men nu är de bättre i alla fall, men ska hoppa i säng direkt efter greys. Jo på bilden ser vår klasströja, nu vet inte jag om ni ser vad de står men men. Vi älskar den! Hörs imorn!


Marabou



Sitter här osminkad och förkyld (nyste typ miljoner gånger i rad!). Mamma kom nyss in med en liten chooklad. Jag bara ooooooooooooh hehehe. Så nu har jag sluktat den och ska snart sova, imorgon är det nationella. Tummen ner på den...
Godnatt


21.37


Godkväll! Har precis tränat och käkat och nu är de duschen som gäller, sen ska jag försöka lägga mig så fort som möjligt, men vi får väl se hur det går... Jag hoppas att min laddare kommer imorgon så att jag kan börja fota igen, hoho! See yaa later aligator

KLICK

Sådärja, nu har jag klickat hem en ny batteriladdare till min kamera, så snart gott folk är jag tillbaka på banan igen. Okej det där lät fjollig... GODNATT!

Mars i två omgångar

Jag härmar Sandra genom att visa er hur mitt liv såg ut för ungefär ett och två år sedan.

För ett år sedan..

.. hade jag precis klippt lugg och kände mig som en ny människa..

.. hade jag precis praoat på riktigt för första gången i mitt liv, hos en fotograf också..

.. flyttade jag ner i källaren och fick ett splirrans nytt rum..

.. värmde solen mitt bleka ansikte och jag gick runt i små rosa kjolar..

För två år sedan..


.. hade jag snart slutat sjuan och trodde jag var jätte cool...
.. kunde jag och mina vänner ligga på en brygga vid sjön och snacka i en timme utan att frysa

.. hade jag köpt mina aldelles första tygskor

A good night


Hej där! Hoppas ni blev nöjda med svaren här under. Igår kväll hade jag en riktigt grym kväll med massa kompisar, och det visar sig ju idag. Ont i hela kroppen efter all dans, och efter att jag fick sova världens mest obekväma säng. USH. NU ska jag chilla lite innan det är dags för träning. Vi hörs ikväll!

Svar på frågestund

varför väljer du att ha en sådan ¨enkel¨ header? förstår att nog många undrar de, men de är helt enkelt för att jag inte kan komma underfund med hur min header ska se ut. Jag får aldrig till någon som jag blir riktigt nöjd med så därför får det vara så här tills vidare. Jag trivs med den, den är stilren och enkel.
Jag har IG i matte, kan du hjälpa mig med att få bättre betyg? Det finns ingen som kan göra förrändra dina betyg mer än du själv, det hänger bara på en själv. Sen kan man självklart få stödlärare, men de handlar alltid om en själv. Hur mycket arbete du lägger ner.
hur många gånger har du varit kär? Jag har väldigt lätt för att bli ''förälskad'' men de brukar inte bli mer än så. Förrän nu, så jag har varit kär på riktigt än gång hitills.
vad tycker du om mig? jag tycker mycket bra om dig, fast du kan lukta lite illa ibland. typ som sur mjölk eller ngt... kan inte riktigt sätta fingret på de..
LÄNGTAR DU TILLS JAG KOMMER I SOMMAR? OM JAG GÖR! Ända sen de började bli plusgrader har jag börjat bära min skinnjacka för att strejka mot vintern. Och för att jag har inbillat mig att de snabbare kommer att bli vår då..
vad tycker du om norr-tälje? emma + norr-tälje = sant
hur fan kan du vara så jäkla söt och bäst?!?!?!?! för att jag har dig som min vän!
kan inte du visa bild på dina 3 favoritplagg? ooh de kommer bli svårt men kan väl försöka att plocka ut ett plagg i veckan eller ngt, vad tycker ni om de? skulle behövas en ny kategori faktiskt.. 
vilket kommer bli ditt nästa inköp i klädväg? v
ill gärna ha en kavaj om jag inte kan fixa till den som jag har här hemma. annars är jag grymt sugen på en jeansjacka, en paljettväst eller ngn söt klänning.
Varför skriver jag en massa konstiga saker? jadu du nelly (herman).. only god knows
vilka är din bästa vänner? jag rangordnar inte mina vänner utan alla har en betydelsefull del i mitt hjärta, och jag hoppas att dom vet vilka dom är.
Hej emma. Du vet din snygga kompis Nelly, har ni haft sex ännu eller ska ni vänta med det :o? VÄNTA?! hoho då känner du inte nelly, she's on fire!! 
Hur kom det sig att du och johan blev tsm nu? för ni har ju kännt varaann länge :) ja vi har kännt varandra väldigt länge eftersom han bara är 1 vecka äldre, så vi var typ bff's när vi var mini. men sen så hade jag inte en aning vem snubben va, förrän typ femman då han hade vissa lektioner på vår skola, och vi tränade friidrott tillsammans. och så en dag så frågade hans bästis chans på mig på ett disco och jag sa ja, efter ett år gjorde han slut men lika glad var jag för de hehe. sen har vi fortsatt varit bra vänner tills förra hösten då vi började på samma konfirmation och blev väldigt bra kompisar, och i sommras så lärde vi känna varandra ännu mer, och någon gång i höstas så erkände vi båda för varandra att det fanns kännslor, och så den 19 december blev han min hehe.
Har du och johan haft sex?:) väljer att inte svara på den frågan faktiskt, för privat.
Jag undrar, hm...... Vilka bloggar läser du? har du något tips? jag läser kenzas blogg dagligen, alltid läsbar! men på senaste tiden har jag faktiskt varit väldigt dålig på att följa bloggar men några av mina favoriter är ändå amanda och julias, majasemmy, sandra.
Favoritplagg i sommar? ljusajeansshorts, stort vitt linne, gladiatorsandaler, jeansjacka.
Och haha, jag har väldiga problem med detta det är därför jag frågar, vad tycker du är snyggast, låga eller höga converse? till mig själv föredrar jag helst höga converse, men min pojkvän har låga vita och det klär honom väldigt fint!
hur blev du & din pojkvän tsm? :) se upp!
Vad älskar du att göra? att umgås med vänner, pojkvän och familj, spela gitarr, fota, shoppa, dansa, spela innebandy..
Vad ska du göra i sommar? resa, bada, shoppa, sola, umgås och bara chillla!!
Först grymt bra blogg! Vilket gymnasium ska du gå och vilken linje? Tack så hemskt mycket! Jag ska gå på katedralskolan, samhällslinjen med inriktning idrott.
Kan du inte beskriva hur du sminka dig, och visa bild på ditt smink vilket du har? :) Bra ide! Det ska jag fixa!
varför är du så himla söt? :D haha, tack
klädplagg du är mest nöjd med? :) finns föööör måånga i min garderoooob men jag riktigt nöjd med mina jeans för att dom sitter helt perfekt och jag har inte sätt en jävel som har ett par lika dana.
hur länge har du varit tillsammans med johan ? :) 3 månader idag!


FRÅGA

KOM IGEN FRÅGAAAA PÅÅ I FRÅGESTUNDEN TVÅ INLÄGG UNDER NU! Svarar imorgon (fredag)
GOOO GOOOO GOOOOO GOOOO GOOO!

Here we come


Heey. Läget? Med mig är de fint faktiskt, bara det att soböckerna väntar på mig och jag saknar min pojk. Men annars så, fick hem hm's sommarkatalog idag. Jösses vad fina ting, jag kommer ju bli pank..
Kärlek

My boy


Älskling.

TJA! Jag tycker att vi kör igång en FRÅGESTUND. För de var länge sen och de är lite bloggtorka i mitt huvud just nu förstårni.. Så fråga exakt vad ni vill, på obestämd tid, så ska jag svara så gott jag kan.

I wanna be like the sunshine


Heeeej! Har varit iväg med u-laget och spelat match idag, vinnst med 6-0 så jag är på fint humör inför kvällen. Efter att jag har käkat ska jag dra mig mot en myskväll framför tvn med tre tjejer. Stannar även över natten tror jag, perfekt! Vi hörs chaaaaaaaaaaaaa

Luften bor i mina steg


tröja och kjol monki, kedja, converse

Tjenamors! Nu är det fredag, fina underbara härliga fredag. Så ikväll ska jag äta gott hos kära Erica och sen blir det filmmys med massa godingar. Ha en bra kväll!
Kärlek

Plättar

Pl
Godkväll! Sitter och pratar i skype med sköna människor. Har precis käkat plättar och nu måste jag hoppa in i duschen, härlig sovmorgon imorn till tjugo i elva hihi.
Kärlek

Good song


ÅH VILL HAAA!! Måste beställa hem ett par snarast.. eller i lila? Vad tycker ni?

New Moon


håligt linne från monki, skjorta från 2hand, halsband/kedjor från farmor, converse, skinnjacka (!)


Hallå. Idag har jag varit hemma hos min pojkvän, vi tittade på new moon. Ja eller jag tittade och han låg och suckade, men tvingade honom att se klart på hela filmen i alla fall mohaha. Nu sitter jag här och försöker fylla i alla papper till vår klasströja, det går inte bra!
Kärlek

Technologic

HEEY. Eller godkväll/natt. Har ni också lagt märktet till den ursköna låten i telenorreklamen. Technologic, sitter och diggar med varje gång hehe. Spotifylänk och youtube!
Godnatt


King of all days



Bilder för ungefär ett år sedan. Då hade jag precis klippt lugg och var helt galet lyckligt för solen sken och jag hade ny skinnjacka. Nu ligger snön fortfarande på marken och jag vill bara kunna slippa den där extra tröjan under jackan. Men snart så.

Let there be light


Webcambilder var de ja... Ja som ni vet så har jag fortfarande bara en oladdad kamera så de får bli lite sånt här ett tag. Nu ska jag kolla satc.
Kärlek

My information just not going in


Lovisa och Erica på nyår. Snygga eller vad?!

Hej kära ni. Ush vad dålig jag är på det här men jag har faktiskt en bra anledning den här gången. Jag hittar inte min laddare till kameran så kan inte ta några nya bilder. Och Maja hittar den inte hos henne heller.. Men jag får fortsätta leta tills vi köper en ny. Tills dess får ni nöja er med gamla bilder och, till vissas besvikelse men till min glädje, webcam bilder hiihiihih.

Igår efter att vi ätit gott med farfar så cyklade jag hem hela vägen till min fina Erica, och Lovisa. Vi hann se två gråtfilmer och skratta åt massa fina sommarminnen innan vi slocknade. Ni är fina ni. Nu ska jag snart dega mig framför lite satc tror jag, see ya.
Kärlek

FARFAR


Idag så fyller min käre lille farfar 72 år. Han är den coolaste människan i min umgängeskrets, de ni. Så därför ska vi fira honom hela kvällen med god mat och släkt mys. Vi hörs

Heartbeat


Maja och Jag




TRÄNINGSVÄRK..

Hej där! Har varit lite dåligt på den här fronten (IGEN) men jag får skylla på maja hehhe... Jag kom hem i måndagskväll och var då helt slutkörd i både huvudet och kroppen. Men de var väl bara ett resultat på hur bra och kul jag hade haft det. Nu sitter jag här med träningsverk, och förmodligen med ännu mer kommande träningsverk efter ett friidrottspass.. Men nu ska jag äta för magen kurrar som sören. Det kommer förmodligen inlägg med massa bilder från Norrtälje om en tid..
Kärlek.

RSS 2.0