Norrtälje



Hej där. Har packat det sista och sätt på ett satc avsnitt, men nu är det dags för sängen. Känner verkligen hur ögonlocken bara vill trilla ner, men först lite läsning ur ''14 år till salu''. En bok jag verkligen kan tipsa om, hemsk men oerhört spännande och intressant. Men nu ska jag inte sitta här och babbla. Imorgon går ju bussen mot MAJA. Förstår ni hur kul det ska bli? Saknar ju röven av mig. Kommer nog inte bli så mycket bloggning men lite hör ni nog av mig.

Och juste, jag hade fått en kommentar om att jag bara tar webcam bilder numera. Och ja det gör jag men nej min systemkamera är inte död eller kidnappad. Den är faktiskt fylld med bilder men jag orkar aldrig ta tag i något. Men jag ska bättra mig för jag förstår er verkligen att ni kan sitta och sucka åt mina fina grimaser i cammen...


Kommentarer
Postat av: maja

åh va jag längtar!!!! :D

och jag tycker dina webbcam bilder är söta hahah! :D puss

2010-02-25 @ 09:06:06
URL: http://enmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0