hej..

hej.. måster erkänna att jag saknar det lite va... ville bara att ni skulle veta eller så... kanske efter sommaren, eller när de börjar regna... så länge.. hjälp mig komma på ett nytt namn... brunettemma.. emmaplace.. essie... emmaina... emzas.. kanske? nej juste

Jag slutar blogga

Hej där! Jag har inte bloggat på ett tag.. För att 1, Jag har inte orkat och 2, jag funderar faktiskt på att sluta helt. Jag har bloggat i typ tre år nu tror jag. Och den senaste tiden har jag inte varit särskilt rolig, jag har knappt orkat blogga och när jag väl gjort det så har det inte ens varit läsvärt.. Så jag har bestämt mig för att sluta blogga. Jag vet inte om jag börjar igen, det beror på om jag saknar det. Men ni kan ju alltid kika in här någon gång, och se om jag har börjat igen.

I alla fall tack för den respons jag fått även om det inte har varit mycket, men det har beytt för mig. Ha en fortsatt bra sommar!


RSS 2.0