VISA ER

Det är typ ingen som kommenterar mig blogg längre? Okej jag vet att jag inte har varit världens roligaste och aktivaste på sistone, men lite respons kan jag väl få? Jag ser ju att ni är här och kollar, men ändå så kan inte en ända människa slänga in en kommentar. Självklart så svarar jag. Men tycker inte ni att det är ganska logiskt att det är roligare att blogga om folk kommenterar? Och om ingen kommenterar som i det här fallet, så känner ju inte jag att det är så kul att blogga. Och på det sätter får ingen av oss ut någonting. Så om ni kommenterar lite, så ska jag blogga mera? Eller?

Kommentarer
Postat av: linnea

ååh, klart jag kommenterar! du är helt klart en av mina favvisar!

jag vill ha lite mer bilder på dig och din pojkeeee, sötnöt!

2010-02-11 @ 23:20:01
Postat av: Anonym

hallå? jag trodde man bloggade för att man tyckte det var kul, ska du säga att vi ska kommentera för att du ska blogga? haha. du för väl nöja dig med att ha läsare? tänk dom som inte ens har några då. sluta klaga!

2010-02-12 @ 01:18:56
Postat av: evelina

störd kommentar härovanför känner jag... EHHHH! Det är klart du ska vilja blogga och det är klart vi ska kommentera din blogg mera! PUSSPUSS

2010-02-13 @ 10:02:33
Postat av: maja

jag ska kommentera mer :D lovar!

jag vill veta vad din text på nationella om mig handlade om, tell me!!

2010-02-13 @ 12:46:05
URL: http://enmaja.blogg.se/
Postat av: tove

jag tycker din blogg är toppen emma! försöker slänga in en kommentar lite dåochdå.

keep up the good work :)

2010-02-20 @ 11:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0