...



Ja eftersom jag inte har så mycket mer att säga eller visa så kör vi en liten sån här. Here we go!

1. Jag funderar på att bli journalist i framtiden. I och för sig har jag väldigt många olika framtidsplaner, men journalist är alltid något som har legat i tankarna. Jag har alltid älskar att skriva så vi får se hur långt den passionen räcker.

2. Jag bokade biljetter till Maja ikväll, längtar såååååååååååhär mycket efter henne! Och ni som inte vet vem Maja är: enmaja.blogg.se. Vi lärde känna varandra genom våra bloggar för ungefär 2,5 år sedan. Och vi träffades första gången för 1,5 års sedan.

3. Jag tror seriöst att det spökar hos mig. Något mystiskt andligt över mitt hus är de i alla fall, inte läskigt eller så. Men lite obehagligt om man är ensam hemma. Eller som när jag hade två kompisar över natten här, båda två tyckte att dom hörde någon gå på övervåning, men klockan var halv 3 på natten och de var ingen annan uppe. Lite scary...

4. Jag säger pommes fritt, och de är många som har reagerat på det. Vad är de för konstigt med att säga de? Vad ska jag säga istället liksom, pomfritzzz eller?

5. Jag har en rosa hamster som heter kurt... not har inget mer att skriva tjooofräs

Kommentarer
Postat av: maja

<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-02-17 @ 23:39:42
URL: http://enmaja.blogg.se/
Postat av: frassefrus

var jag en av dom som sa att det gick någon på övervåningen? för det är jag SÄKER på att jag hörde en gång :O

2010-02-18 @ 16:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0