Tú amiga


God kväll vänner. Har kollat på OS med mamma en stund nu men tror att jag ska börja göra med redo för sängen nu. Men innan de, skulle jag vilja tipsa om min söta lilla vän Nellys blogg. Hon har tappat lusten lite men jag tänkte att med lite söta kommentarer så kommer hon nog igång igen. Hon är en av mina bästa vänner och är absolut bäst på att få en på bra humör. Och hon är den absolut vildaste, galnaste och fjolligaste jag vet också, men de är de som jag älskar hos henne. Så klicka in er HÄR på momangen!

Ps. Har ni märkt att jag är beroende av vår webcamera eller? heheh..

Kommentarer
Postat av: nellUUUUUUU

TACK VÄNNEN <3 jag hoppas att du vet vad jag tycker om dig, det kommer väl snart upp ett inlägg om dig på min blogg nu då så håll utkik! PUSSSSSSSS

2010-02-18 @ 13:34:36
URL: http://nellupelludk.blogg.se/
Postat av: nelllie

åh äntligen har du börjat blogga effektivt igen!!

2010-02-18 @ 16:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0