Barcelona #1

SÅååådär! Äntligen en liten bomb av bilder från Barcelona, och jag vet att det var typ en månad sen jag var där MEN som sagt har jag inte orkat redigera hehe. Nu blev det lite i fel ordning för dom här bilderna är tagna sista dagen men men, så kan det gå.

En del av Barcelonas hamn och ser ni vädret eller? 20 grader minst.


Söt bror i söta brillor.. NAT

WOW speglar

Familjekort på tapasresturang, man ser dock inte att vi röda som kräftor i våra nyllen efter en dag på stranden..

mmmm bläckfisk...

taaaaaaaaaapaaaaaas

taaaaaaaapaaaaaaaaas.. Vaknade mitt i natten av att jag hör att min mamma och bror kräks som sjutton! Sov inte så bra den natten och flygresan hem var inte heller något att hänga i granen, alltså.. tapas är inte alltid HURRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0