Happy hour


Tjenaremors! Nu har ääääntligen min laddare kommit och jag kan börja använda min älskade kamera igen. Men så lätt gick det inte på momangen.. när jag laddat klart batteri och skulle börja fota så står det att kortet är låst. Vilket jag aldrig varit med om innan och jag försökte fixa det på datorn men det funkade inte så jag blev djupt deprimerad och satte mig framför datorn med godis. Jag skrev ett desperat inlägg på facebook för att kanske få ett svar, och det fick jag. Det var en ''spak'' på kortet som var inställt på ''lock''. Så NU är det fixat. Trodde seriöst att jag skulle få punga ut 500 kronor på ett nytt minneskort, vilket inte gjorde mig gladare. Så tack gode gud för facebook och omtänksamma människor!!

Ah nu vet jag inte om ni orkade läsa det där men annars har väl dagen vart sådär. Jag gick hem från skolan efter lunch för kände mig inte alls kry. Men nu är de bättre i alla fall, men ska hoppa i säng direkt efter greys. Jo på bilden ser vår klasströja, nu vet inte jag om ni ser vad de står men men. Vi älskar den! Hörs imorn!


Kommentarer
Postat av: nelly

I know you like my ass dude!

hehe, jag berättar imon men om du tänker efter tror jag nog du vet vad det handlar om, men jag berättar som sagt imon! :D

2010-03-24 @ 21:18:33
URL: http://nellupelludk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0