En midsommarnattsdröm



Godmiddag! Herregud vilken midsommar, den bästa så långt jag kan minnas. Den började med att min kära Lovisa hade ornat kransar till mig och Erica, sen tog hon med oss ut i båten och körde till en liten övergiven strand. Där satt vi och åt massa gott, tog massor utav bilder och självklart badade vi näck. En kanon start på dagen. Hemma väntade det gäster och midsommarmat för fulla muggar. Frammåt åtta kom Lovisa och Erica och vi drog vidare till en backe nära mig, som ni ser på bilderna. Där satt vi och sög in den härliga tillvaron innan vi började kvällen. Och vilken kväll, träffade gamla vänner som nytt folk. UNDERBART är ordet som får beskriva min midsommar, kunde inte ha blivit bättre!

Creed till er som orkade läsa hehe... Nu sitter jag hemma hos Lovisa fisen och vi ska snart ut med hennes lilla båt, sen väntar en chill kväll med folk i det sköna vädret. För vilket väder vi har fått!! Hihohoh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0