Home sweet home




Morsning korsning! Nu är jag hemma från fina götet och gothia innebandy cup. Vi vann gruppen och kom på 5:e plats av 20 lag. Så är grymt stolt över mig själv och mitt lag. Men nu är jag tillbaka till verkligenheten, och skolan börjar på måndag.. Men innan dess ska jag hinna med massa kul, på något sätt. Förresten så har jag tappat rösten, låter skitkul för jag låter typ som en sönderrökt kärring. Sitter och skrattar åt mig själv för att jag knappt kan prata!

Bilderna är från i sommras då jag var hos Maja, kolla vad brunbrända och fina vi var. Jag saknar henne, men på sportlovet blir de första bästa buss till Norrtälje de kan jag lova!

CIAO

Kommentarer
Postat av: maja

ååååh saknar det!!

fyfan va kul vi ska ha. saknar dig sötunge.

2010-01-18 @ 16:29:11
URL: http://enmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0