Warberg Cup


Hej dääär. Visst är jag såå gullig på bilderna, kände verkligen att jag lyckades med första bilden. Sjukt ju! Om cirkus en halvtimme åker jag mot Varberg, Warberg. Vet inte hur de stavas? I alla fall så ska jag spela innebandy där en hel helg med mitt favvo, är taggad som satan. Jag gjorde en videoblogg innan men tog bort den direkt, ush de är så inte min grej! Medans jag är borta förresten så skulle de vara kul om ni skrev någon rad om vad ni saknar i bloggen. Måste nog vara en hel del eftersom jag på senaste tiden har varit värdeeelööös på att skriva eller visa något intressant. VI hörs på söndag!
Ha en toppen helg, kärlek!

Kommentarer
Postat av: rebecca

lycka till!

2010-04-09 @ 22:12:12
Postat av: emma

jag tycker det skulle vara kul om du la upp typ varje vecka ett av dina favoritplagg eller bara veckans plagg, någon som gjort veckan eller bara någon snyggt nytt du köpt :)

2010-04-11 @ 22:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0