Thumbs upp, thumbs down


- vädret har börjat suga igen. Molningt, blåsigt och kallt som sören.. men jag håller hoppet uppe!

- askan från vulkanutbrottet fortfarande ligger kvar över oss, så att jag kanske måste bila till Barcelona på torsdag istället...

- jag har spanskaprov imorgon

- jag saknar mina friidrottare!

- JAG ÄR PANK! hur lyckas jag alltid få plånboken att eka...


+ jag har sovmorgon imorgon till 09.35, feels kind of goooood!

+ jag ska äntligen få träffa min fina lovajsa, har saknat henne enormt

+ kände helt plötsligt hur rummet blev helt ljust, nämen solen tittade fram!

+ Barcelona till helgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sånt här borde du göra mer! :)

2010-04-18 @ 15:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0