Tuesday's grey





Jag vill ha jullov! Då det inte gör någonting att jag sitter vid datorn den här tiden, då jag slipper alla fucking prov, då jag kan ha sånna underbart roliga kvällar med mina vänner, då jag kan sitta och klinka gitarr med nelly hur länge jag vill, då jag kan sitta och skratta så att magen får kramp utan att bry mig hur mycket klockan är, då jag kan vara ute halva natten utan att bry mig om sömnen, då jag kan äta maaaaat när jag vill, då jag kan somna av värmen från en väldigt fin människas kropp, då jag kan pumpa sönder mina högtalare av musik medans jag dansar med mina tjejer, då jag kan ut och leka i snön (när den väl kommer) och åka skridsko på helgasjön, då jag kan mysa med glögg och pepparkakor med min familj.. jaa då jag kan få göra det jag älskar mest i hela världen helt enkelt.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Felicia

undrar om du har testat att röcka vanlig cigg eller vattenpipa svara i nästa inlägg :)

lycka till med bloggen btw läste din förra grym bloggare måste jag även klämma in !:)

2009-12-02 @ 18:36:34
Postat av: Anonym

kan du visa fler bildern från halloween? Dom verkar riktigt coola (:

2009-12-03 @ 18:15:13
Postat av: :)

kunde inte sakt de bättre själv, ge oss lov !:)

2009-12-04 @ 22:11:09
Postat av: safira

fin blogg:)

2009-12-05 @ 02:37:04
URL: http://safiiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0