thumbs up, thumbs down



HELG! Har mysiga planer inför denna helgen och jag ska verkligen njuta av den. Nästa vecka är de dags för två prov nämligen...

Jag är kär i den finaste pojken i världen.

Julmust!
Är inte det den godaste drickan som finns (efter mjölk då) Sååå mycket bättre än vanlig Cola. håller ni inte med?!

Spotify.
Jag tackar fortfarande Gud för spotify, säg mig vad hade vi gjort utan de?




Pissvädret!
Det regnar konstant, och om det inte regnar för tillfället så är det i alla fall blött överallt (för att det har regnat) När kommer snön?! 

Saknad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nawwie :')

2009-12-05 @ 15:58:11
URL: http://nellupelludk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0