GOTT NYTT ÅR


Jaha då är det årets sista dag helt plötsligt.. känns ganska konstigt. Under det här året har jag verkligen varit med om mycket! Ska nog kunna få ihop någon årsresume om ngn är intresserad av det? I alla fall, imorgon kommer jag vara tillsammans med några av dom skönaste människorna som finns. Och det känns mer än bra att inleda 2010 med dom! Så kommer ha grymt kul. Hoppas ni får en kanon nyårs afton folk, vi hörs nästa år!

Och tack för det här bloggåret! Besöksantalet har ökat ganska mycket sedan förra året och jag kan bara tacka er, så TACK! Hoppas nästa år blir minst går minst lika bra.

Kommentarer
Postat av: jag som blir lika gammal som du imon

glöm icke mig vid 12 slagert ...

2009-12-31 @ 12:05:34
URL: http://nellupelludk.blogg.se/
Postat av: martina

fin blogg!

besök min blogg och kommentera gärna :)

2010-01-01 @ 15:41:39
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0